Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení popř. IČO, DIČ apod.), která jsou součástí objednávky nebo byla sdělena během registrace nového zákazníka, jsou považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.
Provozovatel internetového obchodu se zavazuje zacházet s těmito údaji zcela důvěrně dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Poskytnuté osobní údaje slouží pouze k realizaci obchodu mezi zákazníkem a provozovatelem a zásadně nebudou sdělovány třetím osobám kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, přepravci a pod.), a to pouze v nutném rozsahu.
Provozovatel internetového obchodu neprodává, nepronajímá ani jinak neposkytuje data zákazníka žádné třetí straně.
Jak postupovat při nákupu:
Registrace
Registrace při nákupu a následné přihlášení jménem a heslem poskytuje následující výhody:
ušetříte čas (při opakovaných nákupech nemusíte vyplňovat adresu),
máte možnost prohlížet si své dřívější objednávky a případně je použít znovu.
Výběr zboží
Pro vyhledání požadovaného zboží můžete využít seznamu rubrik v horní části stránky, kde jsou produkty rozděleny do rubrik. Máte-li jasnou představu o Vaši objednávce, využijte vyhledávání umístěné v horní části stránky. Následně se pak vygenerují všechny odpovídající produkty do středu stránky.
Fulltextové hledání slouží k rychlému vyhledávání v sortimentu.
Další informace o produktu získáte po kliknutí na jeho název, kdy se Vám rozbalí další okno s podrobnějšími informacemi. Kliknutím na ikonku „Do košíku“ se přípravek dostane do Vašeho nákupního košíku.
Budete-li objednávat jednu či více položek častěji, stačí si po uskutečnění objednávky tento produkt vyhledat v sekci „Profil/Objednávky“, kde naleznete kompletní historii svých objednávek.
UPOZORŇUJEME, že stav zboží "SKLADEM" znamená, že je dané zboží dostupné u našeho dodavatele zpravidla do následujícího pracovního dne.
Vložení zboží do košíku
Pro vložení produktu do svého nákupního košíku zvolte množství objednávaného zboží v poli s košíkem a klikněte na ikonu nákupního košíku.
Nákupní košík
Zde naleznete kompletní přehled o Vámi vybraných produktech včetně počtu kusů a celkové ceny. Ceny jsou vždy uváděny včetně rozpisu DPH. Můžete zde také přidávat a odebírat počty kusů produktů.
Pod obsahem svého košíku naleznete formulář složený ze tří částí.
V části č. 1 vyplňte fakturační a doručovací údaje. Pokud jste registrovaným zákazníkem, Vaše osobní údaje budou předvyplněny ve formuláři. Pokud si přejete zboží doručit na jinou adresu, vyplňte prosím adresu pro doručení. Uvedení e-mailu a telefonu je důležité pro řešení výjimečných situací při odeslání zásilky nebo reklamací.
V části č. 2 zvolte způsob dopravy, jakým si přejete svou objednávku převzít, a následně také způsob platby.
V části č. 3 vidíte shrnutí své objednávky. Pro odeslání objednávky zvolte tlačítko „Odeslat objednávku“ a Vaše objednávka bude uzavřena a odeslána ke zpracování.
Přejete-li si pokračovat v nákupu, zvolte tlačítko „Pokračovat v nákupu“.
Potvrzení objednávky
Po uskutečnění Vaší objednávky Vám přijde během několika minut e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky.
Dále vyčkejte na příchozí e-mail, "Vaše objednávka je připravena k vyzvednutí", který Vás bude informovat o tom, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí.
Můj účet
Na menu Můj účet se dostanete kliknutím na své jméno, pod kterým jste přihlášeni. Podmínkou dostupnosti tohoto menu je Vaše registrace. Menu má dvě položky:
Objednávky
Zde jsou viditelné Vaše objednávky, které jste provedli v rámci registrace, a jejich stav.
Systém disponuje těmito stavy:
Vyřizuje se - Vaše objednávka je zanesena v systému a čeká na zpracování
Čeká na zaplacení - při volbě platby předem Vaše objednávka čeká na zaplacení, aby mohla být zpracována
Zaplaceno a vyřizuje se - při volbě platby předem je Vaše objednávka již zaplacená a čeká na zpracování
Čeká na odvoz / odběr - Vaše objednávka je kompletní a je připravena k odeslání nebo při volbě osobního odběru JE JIŽ MOŽNÉ OBJEDNÁVKU VYZVEDNOUT
Odesláno - produkty z Vaší objednávky byly vyskladněny a odeslány na Vaši adresu
Doručeno - Vaše objednávka již byla doručena na Vaši adresu
Vyřízeno - Vaše objednávka již byla doručena na Vaši adresu / osobně vyzvednuta
Nepřevzato - Vaše objednávka nebyla převzata / osobně vyzvednuta
Reklamováno - Vaše objednávka byla přijata k reklamaci
Stornováno - Vaše objednávka byla úspěšně stornována
Osobní údaje
Zde lze měnit nebo doplňovat údaje, které jste zadali při registraci.
Řešení problémů
Nemůžu vložit zboží do košíku.
Popis problému:
Při vkládání zboží do košíku se přidaný výrobek neobjeví v seznamu produktů v mém nákupním košíku.
Řešení:
Pro nakupování v našem internetovém obchodě je nutné, aby Váš prohlížeč podporoval cookies. Zapnutí podpory cookies proveďte v menu prohlížeče. Pro Internet Explorer použijte menu: Nástroje > Možnosti internetu, záložka Obecné či Upřesnit podle verze prohlížeče.